Cât de Pont să fii…?!(Victor, ştie!!!)

Posted on 12/11/2016

0


Nu e ca şi cum nu ai fost nimic. Nu e vorba de asta. E vorba despre cine ai fost şi în ce te-ai transformat. Din cârlanul plin de iniţiative şi deschidere către vest sau est, aşa cum cerea eticheta funcţiei, în mârlanul care vânează o funcţie pentru venit, doar pentru a-şi plăti ratele contractate pe vremea când era un cal liber. Nimeni nu neagă că nu eşti un om pregătit. Departe de analiză acest fapt. Ai fost şcolit pe cheltuiala statului în care te-ai născut şi te-ai desăvârşit profesional în străinătate pe aceeaşi filieră. E drept, ai fost un copil norocos. Nu ştiu ce număr de ordine ai fi avut dacă erai un copil inteligent, dar normal. Adică fără pile sus puse. Şi totuşi te-am apreciat. Asemănarea cu Titulescu şi nevoia de schimbare a generaţiei în politică a primat. Am înţeles să te susţin când erai doar un tânăr pregătit intrat în politică. Te-am aplaudat cu fiecare alocuţiune publică.Te-am susţinut să devii premier când nimeni nu te vroia. Te-am ajutat când aveai nevoie de susţinere morală. Am uitat de multe ori că eşti înscris într-un partid cu agendă politică greşită. Am trecut peste faptul că vanitatea atrage doctorate iar jutiţia reclamă plagiate. Şi totuşi, oricât aş încerca să o dreg în favoarea ta, vremea tinerilor cu atitudine antreprenorială îndreptată spre vânzarea de ţară, în sensul de trădare consimţită, nu îmi dă pace în nopţile când visez scenarii despre serviciile secrete. Era mai simplu dacă rămâneai în banca ta. Poate că erai un avocat de succes şi fără Şova. Sau, poate că te plimbai cu o maşină pe macadam într-un campoinat internaţional. În fine, ai ales să fii pont! Adică, Victor Viorel Ponta…