Din suflet, pentru suflet, rămâne fără suflu…

Posted on 27/11/2015

0


candidaturi-politice

Eu sunt mic, tu fă-mă mare„Este o decizie pe care am luat-o de mai mult timp şi am implementat-o astăzi (vineri – n.r.). Astăzi dimineaţă, l-am demis de la conducerea Pieţelor. La ora 5 (după-amiază – n.r.), avem la partid Birou Permanent pentru a-l exclude din organizaţia PSD Sector 4. Am constatat mai multe disfuncţionalităţi: pe de o parte, din punct de vedere al activităţii la nivelul Direcţiei Pieţelor şi, pe de altă parte, probleme de incompatibilitate cu poziţia pe care dânsul o are în Partidul Social Democrat. Sunt lucruri cu care eu nu pot fi de acord şi mi se pare normal să îndepărtăm oamenii care nu corespund din punct de vedere moral din organizaţia morală”, ne-a spus edilul.
Întrebat ce înţelege prin „incompatibilitate”, Daniel Băluţă a răspuns: „Doresc să fiu extrem de elegant. Organizaţia PSD Sector 4 are o nepotrivire de caracter cu domnul Ştefan Florescu”.
Chestionat dacă Ştefan Florescu avut probleme de conduită, primarul a replicat: „Nu. Avem viziuni diferite şi noi suntem o organizaţie extrem de unită, de solidară şi dânsul n-a reuşit să se integreze”.
La precizarea lui Daniel Băluţă, cum că Ştefan Florescu este membru PSD încă din anul 2014 (în organizaţia Sector 4), noi am dat glas nelămuririi legate de independenţa politică afişată de Florescu în spaţiul public (fără referiri la PSD sau la altă formaţiune, fără sigle de partid etc.). 
Vedeţi şi dumneavoastră: vă răspundeţi la mai multe întrebări, prin întrebarea pe care mi-o adresaţi. Eu sunt de 17 ani membru PSD şi sunt un om care ţine cu partidul, s-a născut în Sectorul 4, a crescut în Sectorul 4, ca şi dentist, tot în Sectorul 4 mi-am desfăşurat şi îmi desfăşor activitatea… Suntem nişte oameni puţin altfel aici, în Sectorul 4. Din această cauză, unii oameni au o problemă de identitate şi, în felul ăsta, îi ajutăm s-o rezolve, să-şi găsească vocaţia”, a încheiat primarul Băluţă.(sursă: PSNEWS)

  1. Pentru faptul că Regina era ocupată cu alte lucruri la Curte, gen măturat colbul din faţa Palatului şi gonit muştele din Bucătăria Regală, Regele Ionescu s-a găndit alături de supuşii din faţa Blocului să organizeze un protest. Zis şi făcut. Pentru mai multă expunere media au cooptat în acest demers şi un etern aspirant la funcţia de edil al Sectorului 6, în persoana candidatului cu „ciorba şi felul doi pentru bătrâni contra voturi”. Speram că am scăpat de Ştefan Viorel Florescu din raza vizuală şi o să discutăm, în viitor, numai de ipochimenul pieţar cu pretenţii de primar. În cel mai rău caz, pomenile cu mâncare din pieţele din sectorul 4 să rămână doar la Curtea Regelui Ionescu şi a locatarilor de la scara 2. Aş! Ieri, la vreo patru ceasuri trecute după prânz, în timp ce mă deplasam regulamentar pe trotuarul din partea dreapta de la Piaţa Moghioroş spre Tricodava, o ceată de 20 de curteni cu tot cu operatorul, fotograful, reporterul, Regele Ionescu, un membru din staff-ul Elenei Udrea de la PMP sector 6 şi cetăţeanul liber Florescu Ştefan Viorel, mărşăluiau pe direcţia de mers opusă, ocupând calea de rularea a pietonilor grăbiţi spre casă. Toate bune şi frumoase, zic. Trebuie că există rezon. Ajung acasă şi dau drumul la televizor. Nimic. Caut pe internet şi aflu că Regele Ionescu şi Regina Ionescu există şi îşi câştigă pâinea din arta plastică. Iar astăzi, adică ieri, Regele, ca şi persoană fizică regală, s-a alăturat unui protest spontan pentru Parcul Drumul Taberei. Sunt curios cine dă ciorba de văcuţă ţărănească şi tocaniţa de pui regală?…
  2. În semn de solidaritate cu Şefu’ de la 4, ipochimenul Ştefan Florescu, pieţarul şef fără studii la zi, din acelaşi sector cu Piedone fără permis şi fără studii la zi, se visează primar pe şest la sectorul 6. O ciorbă şi un felul doi pentru bătrâni, cheltuieli pe fundaţie fără acoperire, implicare fotograf de la Mişcarea Populară fost PD, combinaţii în pieţe, uium luat şi transferat spre destinaţii neimpozitate, nu ţin loc de studii şi expertiză în management public. Restul se prezumă după Paştele Cailor…
  3. Cine e golanu’, cine-i barosanu’?

    stefan florescu

    Ştefan Viorel Florescu

  4. Mereu, am spus: poezia în alegeri s-a născut la cantină. O ciorbă de legume, un şniţel cu cartofi prăjiţi şi o salată de varză. Despre aceste feluri am tot trăit şi făcut facultate pentru a nu mai fi un chelner fără studii la seral. Cândva, am spus: poezia s-a născut la partid. Chestiune de alegere şi susţinere. ‪#‎Ponta‬, ‪#‎Oprescu‬, ‪#‎Piedone‬, plm. Despre anumite feluri de sector 4 şi combinaţiile din pieţe, doar staţiile de emisie recepţie pot confirma. În prezent, spun: dacă naşu’ a spus că sunt bun, băieţii sportivi e tot pe lângă mine, mamă ce candidat sunt…
  5. În ţările saxofoane, din cauza efectului de sală, nesimţirea grasă se tratează cu ceai naturalist…