Mesaj pentru Europa…

Posted on 23/05/2014

0


Dragă Europă,

află despre mine că mă numesc România şi candidez, încă o dată, pentru alegerea reprezentanţilor mei la alegerile din data de 25 mai 2014. Vreau să ştii, încă de la început, că sunt tot o pensionară săracă şi bolnavă. Abia mai reuşesc cu traiul zilnic impus de populaţia fără idei şi soluţii rămasă pe aici. Mă refer aici la ce care mai gândesc pentru mine, pentru tine, pentru sănătatea noastră. Cei cu idei, dar fără soluţii pentru noi, sunt în politică şi se cred bogaţi. Cei cu soluţii pentru noi sunt bogaţi şi nu au habar de ei. Te văd bătrână şi am încredere în judecata ta: ce crezi despre copiii mei? Au tot stat pe la tine prin curte. Sunt cuminţi? Mănâncă cât trebuie? Dă-mi te rog de veste cât mai grabnic, sunt tare îngrijorată cu sănătatea. Mă tem că nu mai apuc să te văd ca odinioară. La fel de fericită şi primitoare cu toţi nepoţii.

Rămân a ta,

veşnic rudă apropiată, România…