Victorie, următorul pe lista tuturor e cetăţeanul Băsescu Traian!…

Posted on 23/06/2012

1


Nu ştiu ce ne-am fi făcut fără expertiza domniei sale, fără proiectul pentru falimentarea unei ţari, fără Udrea (cu blondul ei peste tot) şi fără opţiunea unei diaspore la fel de vinovate pentru voturile acordate, în pripă, de la înălţimea culesului de viitor prin străinătăţi…Noroc cu Băsescu. Altfel, se alegea praful de noi. În fine, dacă nu simţiţi colbul prezent în plămâni, probabil că v-a fost  redusă deja capacitatea de a respira cu un procent între 15-25%…

Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă…

Mâine, 21 decembrie 2009, domnul Traian Băsescu va depune jurământul pentru un nou mandat în funcţia de Preşedinte al României. Sperăm să fie de bun augur acest nou mandat. În calitate de cetăţean care şi-a exercitat dreptul de vot, doresc să amintesc că această demnitate presupune echilibru, moderaţie, diplomaţie, echidistanţă etc. În fine, România are nevoie de o nouă politică în abordarea problemelor ce îi privesc pe toţi!

În aceste zile, portocala de mameluci învinsă în alegeri face eforturi în sensul unui nou început. Nu înţelege că a fost zbrobită şi strecurată prin sita electorului prezent la storcătoare…Cândva, sucul şi pulpa netrecute prin vamă făceau cât o zeamă cu aromă de oranjadă combinată cu sifonul rece obţinut de la fiecare colţ de stradă. Astfel, dozele de fericire maximă erau îmbuteliate cu generozitate pentru tot vulgul naiv…În prezent, produsul sec se obţine doar prin malaxare şi are iz de mandarine şi clementine expirate. Nişte întreprizători locali ar putea fabrica niscaiva ţuică ieftină.  Restul e kumkwat! Ne vedem la proximele noastre alegeri…