Primarul Sectorului 6 are de azi un nume: Rareş Mănescu…

Posted on 11/05/2012

0


Elector fiind, prin Bucureşti cutreieram… Invitat de un prieten, persoană de încredere nu dau nume, m-am deplasat cu un taxi în cartierul Giuleşti din Sectorul 6 pentru lansarea candidaturii lui Rareş Mănescu, candidat USL pentru funcţia de primar. Odată ajuns, am constatat că pot să prind  foto şi video cu viitorul primar oriunde în sală. Chiar şi la doi metri de mine şi el. Se pare că omul nu glumeşte: vrea, poate şi va fi edilul Sectorului 6. Am păstrat pentru final amintirea plăcută de a-l fi văzut pe Crin Antonescu alături de candidat şi oamenii curioşi de întâlnirea cu revoluţia bunului simţ. Câteodată, trebuie să spui doar: primarul meu din Sectorul 6 are un nume pentru viitor.  Pentru restul, există tot Rareş Mănescu!

Crin Antonescu: „Pentru Sectorul 6, lucrurile sunt simple. Există două opţiuni mari şi late: ce am avut în aceşti ani, adică Poteraş, sau ce putem avea în următorii patru ani, adică Mănescu şi USL.”