Vine un moment în viaţă când trebuie să uităm a mai promova substantivul propriu „Traian Băsescu”…

Posted on 08/03/2012

1


Stau şi mă întreb dacă am procedat corect” atunci când am făcut analize negative” cu privire la dumneavoastră, domnule actual Preşedinte al României. Cumva, fără să realizez, v-am făcut publicitate discursului. Şi a tot fost. Discursul. Prost, din punctul meu de vedere. Însă, atunci când insişti să relatezi într-o manieră critică vorbele spuse de un om aflat conjunctural şi vremelnic într-o demnitate publică, începi să apreciezi şi concluzia din toată treaba asta. Pentru că sunt aici, prezent şi actual, voi relata despre persoana întâia faţă de persoana a doua. Şi asta pentru că aşteptările fiecăruia sunt difererite. Eu apreciez că mi-am satisfăcut nevoia lăuntrică de individ care protestează alături de “lupii care urlă în nopţile cu lună plină”. Dumneavoastră, în ubicuitatea domniei voastre, mă “preţuiţi” doar prin agenţii electorali angajaţi să mă taie de pe “listele apropiaţilor cauzei”. Am aproape o certitudine: dreptul la vot consacrat constituţional nu va mai fi funcţionat demult în viitor pentru anumiţi oameni “amărâţi”. Mă refer aici la sufragiul tuturor românilor din iunie şi noiembrie în anul 2012. Care vor fi fost speculaţi. Tot ei. Încă o dată. Şi care nu vor fi înţeles niciodată ce i-a lovit. Vor fi fost oameni cu nevoi legate de asistenţă socială şi locativă, drepturi legate de salarii şi pensii, oportunişti de ocazie, decedaţi păstraţi pe lista votanţilor ş.a.m.d. Acolo va fi fost de mâncat un liber arbitru în alegeri. Acolo, după modelul patentat în alegerile trecute, politrucii sistemului „băsist” se vor fi manifestat după tiparul obişnuit. În sensul că vor fi “umflat procentul de reuşită” al candidaţilor la finalul urnelor cu orice “preţ”. Da, mă refer şi la bani. Liantul ce ne găseşte pe toţi ocupaţi cu ceva în fiecare zi. În fine, cu şi fără o direcţie, în sensul de structură organizată cu un anumit scop,  creată în cadrul unui minister ce ar trebui să se ocupe în viitor de “afacerile interne şi externe electorale”, rămân doar eu. Simatizantul, electorul, aderentul militantul sau liderul. Toţi aştia sunt eu. Care exit. Şi care nu te mai vreau. Gata. Destul. Ajunge.  De fapt, vroiam  doar să spun că vine un moment în viaţă când trebuie să uităm a mai promova substantivul propriu „Traian Băsescu”…

Mulţumiri: Vidu.ro – Caricatura zilei