Băsescu vrea să îşi facă program pe banii mei…

Posted on 24/02/2012

0


De un timp, prin surse directe sau indirecte, cetăţeanul Băsescu Traian doreşte să mă păcălească încă o dată. Concret, cetăţeanul amintit, ajuns în demnitatea de Preşedinte al  României vrea să îmi manipuleze politic aversiunea faţă de prezenţa sa în viaţa publică printr-un şantaj de trei lei. Cum ţarişoara mea i-a permis atât de multe, consideră că poate negocia şi reducerea actualului  mandat (acordat de o parte a populaţiei şi consolidat de fraudă electorală: vezi şi modelul un vot la câteva minute, puţine, patentat de Baconschi la ambasada României de la Paris) prin revizuirea Constituţiei. De parcă toată lumea îl mai doreşte, de parcă se mai află în poziţia de a mai negocia, de parcă o să scape basma curată pentru tot ce a făcut împotriva propriilor semeni. Dragi români, cetăţeanul Băsescu Traian îşi trăieşte zilele acestea ultimele clipe ca persoană publică şi, în văzul nostru, al tuturor, vrea o ieşire din scenă fără repercursiuni asupra lui, a camarilei şi asupra tuturor epigonilor creaţi de căcărezul gândirii unui fost securist…Pentru toate astea merită doar cojile scuipate de seminţe pe stadion de galerie. În fine, Băsescu vrea să îşi facă program pe banii mei. Problema pentru şolticăriile lui politice e că am terminat-o cu el de ieri. Ar fi trebuit să realizeze că o fiinţă umblătoare la nivelul solului gândeşte şi nu uită…

Etichetat: