Avancronica unei morţi politice anunţate…

Posted on 05/02/2012

1


Aşa cum aminteam şi în titlu, depun reale eforturi pentru a demonstra că ţelul meu neatârnat este să scot această ţară din marasmul economic în care au bagat-o alţii. De asemenea, ţin să afirm şi faptul că am constituit o echipă de lucru pentru a analiza implicaţiile unui asemenea demers asupra pensionarilor şi bugetarilor. Altfel, ingerinţele mele asupra unei ţări lovite puternic de recesiune ating tocmai acele clase defavorizate de sistemul clientelar instaurat de Năstase şi Tăriceanu. După ce voi avea un raport asupra adevăratelor dimensiuni ale sărăciei asupra populaţiei, cea care trăieşte exclusiv din venitul lunar primit de la stat, promit să pledez pentru salvgardarea administraţiei publice româneşti, a profesioniştilor din sistem, precum şi pentru scutiri de taxe şi impozite pentru pensionari… În fine, nu am lovit niciun copil cu pumnul. Să-ţi fie ruşine Dinu Patriciu! Apropos, eu şi ăla micu’ suntem doar nişte victime colaterale în războiul indus şi controlat de Iliescu şi ai săi. Mai mult, nu recunosc nimic despre condusul în stare de ebrietate la volan şi, în cele din urmă,  nu recunosc nimic despre cum am băgat ţara în faliment…Decât în faţa Marii Adunări a Securiştilor!… Aşa să-mi ajute Silvian Ionescu, fostul meu instructor din perioada clandestinităţii…(Băsescu Traian, Cele mai proaste discursuri politice se îmbracă de la Prada, editura “Humanitas&Cocoş”, Bucureşti, febuarie 2012)