Răspuns pentru mama…

Posted on 30/11/2011

0


Dragă mamă, află despre mine că sunt bine, ceea ce vă doresc şi vouă: ţie, lui papa şi sorelei…

Cumva, fără a putea aprecia  vremurile astea care ne topeşte, rămânem tot rude…

Mama mea e mama! Sper să înţelegeţi cu toţii.  Mă sună aproape zilnic să mă întrebe cum o duc.“Eşti bine mamă?”. De regulă, mă eschivez şi fac pe ocupatul. De multe ori mint că sunt important la serviciu şi că nu pot vorbi cu familia.  Ea are încredere în mine. Sunt fiul cu facultate şi nu pot să schimb distanţa şi timpul. Sunt plecat de acasă şi nu mai percep distanţa în kilometri şi nici timpul petrecut la telefon. Mă iartă, sper, pentru trimisul la plimbare şi condiţia de fiu risipitor. Aproape de sigur ştiu şi faptul că are nevoie de ajutorul meu. Ajutor pe care îl primeşte din ce în ce mai rar. Mă gândesc aici doar la modicele sume pe care mai reuşesc să i le trimit în ultima vreme… În fine, să facem cunoştinţă: salariat cu normă întreagă şi ore suplimentare neplătite cu mamă pensionată fără vârstă din lipsă de soluţii a unor efemeri locatari prezenţi în Piaţa Victoriei şi Şoseaua Cotroceni. Cu titlu de scuză, recunosc următoarele mamă: nu am reuşit să fac şosea pe banii statului până la poarta ta; nu sunt marinar şi nici nu nu vreau să vând flota de vapoare din România; nu am fraţi în faliment de gândire cu afaceri înfloritoare în portul Constanţa; nu am semnat un angajament cu serviciile secrete; nu am dosare penale pentru gheşefturi ilegale; am terminat dreptul la zi; am luat nota zece la drept constituţional; am păr mai mult decât Băsescu Traian; nu mă cheamă Boc Emil; sunt mai înalt decât premierul actual; am expertiză în exercitarea profesiei…ş.am.d.

(Acest post este dedicat tuturor electorilor)