Mă gândesc că oamenii au inventat timpul şi mă mir de zilele noastre…

Posted on 19/08/2011

1


Deplasarea mea zilnică între punctul A (să spunem serviciu) şi punctul B (să spunem casă),  presupune lungi contemplaţii. La viaţă, la sensul ei, la banala zi bifată pe un calendar. Mă gândesc că oamenii au inventat timpul şi mă mir de zilele noastre.  Când am întrebări, în lipsă de altceva, obişnuiesc să imaginez soluţii la problemele altora. Zău aşa. Deunăzi, am realizat că majoritatea absolută a problemelor mele, decurg sau sunt în strânsă legătură cu neajunsul unora de a găsi rezolvări în viaţa personală. Toate acestea se întâmplă şi pentru faptul că am renuţat să mai port mantia care mă proteja de personajele conjuncturale…(urmează discursul motivaţional)… În fine, odată cu verbul a identifica, am aflat că sunt şi eu dator cu o viaţă. Cumva, trebuie să o trăiesc. Într-un mod cât mai glorios posibil. Ceea ce vă recomand şi vouă…(urmează concluzia)…Faceţi ce vreţi! Cred că vă las, cumva. Cu tot cu lipsa voastră de conţinut pentru normalitatea mea…(versiune actualizată la Piatră de încercare…)

See also: George Enescu