Nu pot să dorm pentru toţi…

Posted on 25/07/2011

3


Încercând să scap de cruciada mediatică cu „beizadelele gălăgioase ale primarului din Deta” am găsit pe drumul zilnic de la serviciu până acasă un răspuns la toate problemele mele. Fianciare, de apartenenţă la grup, fumat, consum de bere excesiv şi lista s-a culcat ruşinată pe finish. Soluţia mea e simplă dar cuprinde şi noţiunea de raţionament complex. Zău aşa. Ei bine, dragii mei, soluţia la toate problemele voastre e…Nici nu ştiu dacă să vă spun acum, nu am terminat încă norma de rânduri, sunt undeva între introducere şi cuprins. Pe de altă parte, dacă nu vă suscit atenţia cu ceva în acest moment, risc să mă părăsiţi prematur pentru alt topic mult mai interesant. În fine, tot ceea ce trebuie să faceţi de acum este să dormiţi. Să dormiţi pe îndestulate. Şi, când vă treziţi din somn, să vă culcaţi în continuare. Fac un apel la toţii somnanbulii care mă citesc acum: încercaţi să dormiţi şi voi, oameni buni. Vă trezesc eu când cobor. Nu pot să dorm pentru toţi…

Friends:

Reclama, Distileria, Corespondenta, Regele, Cersetorul,Lisa

Posted in: Uncategorized