Azi nu te rog eu nu, mâine poate facem cum zici tu, dar azi nu, NU, NU, NU!…

Posted on 23/10/2010

3


Astăzi de exemplu, vreau să pierd timpu,
Vreau să schimb ritmul, atât de simplu,
Nu fac pericol astăzi, nu sunt tipu,
Astăzi nu iubesc, astăzi nu lucrez,
Astăzi o frec, fac un joint, pun căştile şi plec,
Şi mă petrec, pe bulevarde mari nu mă întrec cu nimeni,
Nu-s panicat, asta e bine, ochelari la ochi se ştie, astăzi e despre mine!
Ei bine nu încerc să te conving ,
Dar dacă n-ai ştiut, astăzi e soare în loc de frig,
Azi open your eyes, exact ca în filme ,
Că dacă nu te vede nimeni, poţi să vezi pe oricine
Azi Nu! sunt mort, închid telefonul şi las mesagerie:
Sunt plecat pe vârful Omu, aşa că domnul,
Slash doamna, vă rog reveniţi,
Azi … faceti-vă ca nu mă stiţi.
Refren:
Azi nu te rog eu nu, mâine poate facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU!
Azi nu te rog eu nu mâine sigur facem cum zici tu, dar azi NU, NU, NU, NU!

***

Pot să gândesc cu voce tare, că nimeni nu mă vede, nimeni nu mă crede,
Nimeni nu m-aude, sunt un oarecare,
Pot să fumez un joint seara la plimbare,
Pot să desfac o bere când e soare
Pot să ma urc în tren şi să o iau spre mare
A doua zi să mergem prin Brasov să căutam cazare,
Pot să nu am o cale clară de orientare,
La cota 2000 cu toţi tovarăşii călare,
Pot să mă culc, să mă trezesc în alte dormitoare
Cu fel de fel de fete doritoare,
Un fel de meci în deplasare,
Pot să le scriu la fiecare o scrisoare,
Imediat ce ajung acasă la Bucale.
Pot să bat la uşă la vecinu, să îl întreb cum e vinul,
Dacă e mai bun ca primul, că au inchis iar magazinul,
Pot să fac asta non-stop, pot să cutreier peste tot, când stau pe loc .
[fără să par neserios sau aşa]

Refren:
Azi nu te rog eu nu, mâine poate facem cum zici tu, dar azi nu, NU, NU, NU!
Azi nu te rog eu nu mâine sigur facem cum zici tu, dar azï nu, NU, NU, NU!

Versuri Grasu XXL feat Guess Who – Azi nu…(sursă: http://www.versuri.ro)

Posted in: Uncategorized