În aceste momente solemne, mă gândesc la ţărişoara mea, la România…

Posted on 18/09/2010

11


Aşa cum aminteam şi în titlu, depun reale eforturi pentru a demonstra că ţelul meu neatârnat este să scot această ţară din marasmul economic în care au bagat-o alţii. De asemenea, ţin să precizez faptul că am constituit o echipă de lucru pentru a analiza implicaţiile unui asemenea demers asupra pensionarilor şi bugetarilor. Coloana vertebrală a unei ţări, lovite puternic de recesiune, o reprezintă  tocmai acele clase defavorizate de sistemul clientelar instaurat de Năstase şi Tăriceanu. După ce voi avea un raport asupra adevăratelor dimensiuni ale sărăciei asupra oamenilor care trăiesc exclusiv din venitul lunar primit de la stat, promit să pledez pentru salvgardarea administraţiei publice româneşti, a profesioniştilor din sistem precum şi pentru scutiri de taxe şi impozite pentru pensionari… În fine, nu am lovit niciun copil. Să-ţi fie ruşine Dinu Patriciu!” (Cele mai proaste discursuri politice se îmbracă de la Prada, editura „Humanitas&Cocoş”, Bucureşti, septembrie 2010)

See also: Alex Mazilu – Blog foto zilnic, Alexandru Marin, Andi Bob, Atitudini- Un Blog cu atitudini, Blog de centru-stanga, Cristian Lisandru, Gabriela Savitsky, Dramoleta, Geanina Lisandru, Codex Politicus, Flavius Obeada, Nenea Lars, Profund Anti Basescu, Supravietuitor, Rares, Teo Negura, Sebra, Vania, Varujan Vosganian

Posted in: Uncategorized