Pot să fac clădirile să danseze…

Posted on 03/07/2010

14


De fapt, când îmi propun ceva, pot să fac orice. Nu există lucruri mărunte sau mari. Tot ce îmi propun are o finalitate dorită. Câteodată, uit să evaluez că am o viaţă plină de  orgoliul reuşitei. Timpul le-a marcat pe toate şi momentul lor…Când am vrut să termin liceul, am primit o diplomă. Când am vrut să termin facultatea, am primit tot o diplomă. Am vrut să am un serviciu şi, surpriză, am primit tot o hârtie. Am semnat-o şi am început să primesc o simbrie lunară în vieţi diferite…De ce ar trebui să mă îngrijorez de viitor? Până la urmă, dacă vreau, pot să fac şi clădirile să danseze pe cântecul meu…

Până şi clădirile, au arhitecţii lor: Vania, Alex Mazilu – Blog foto zilnic, Orry, Cristian Lisandru, Geanina, Teo Negura, Centru-Stanga, Manuel Avramescu, Nea Costache, Consiliul

Posted in: Uncategorized