Dare de seamă despre nimic…

Posted on 24/06/2010

22


Cum poţi să vorbeşti sau să scrii despre nimic? Nimicul e ceva care nu există. Sună a truism dar asta e convingerea mea atunci când îmi tăvălesc neuronii cu acest subiect. Bunăoară, când mă gândesc la nimic, primul cuvânt care îmi vine în minte este zero. Mă refer aici la  cifra aleasă să desemneze graniţa dintre pozitiv şi negativ. Dintre bine şi rău, aş adauga. De altfel, dacă stai să analizezi, orice definire a nimicului e plină de nimicuri prin care vrei să demonstrezi că nimicul există. Unde vreau să ajung? Nici eu nu ştiu exact. Spre nimic e voie? Nu de alta dar nu vreau să deranjez planurile cuiva pentru nimic sau nimicuri. Zău aşa!


Aflaseră deja: Vania, Alex Mazilu – Blog foto zilnic, Atitudini, Alex, Lilick, Flavius Obeada, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Nea Costache, Supravietuitor, Gabriela Savitsky, Teo Negura, Consiliul, About food, Dispecerita

Posted in: Uncategorized