Postaci de pretutindeni, duceţi-vă!

Posted on 26/05/2010

12


Am observat că fiecare flatulenţă politică, cu rol de propagare a gazelor pritocite în colonul cogităţii personale, atrage patru (în cazul meu) reacţii instantanee referitoare la miros. Stau şi mă gândesc: de când am devenit subiect pentru simţurile plătite ale altora? Eu ştiu un lucru, o băşină, rămâne doar o băşină… Iar mercaptanul, în lipsă de cunoaştere, miroase doar a gaz…În fine, dacă vă place gazul meu la evacuare, în lipsă de altceva propriu, vă recomand să studiaţi manualul respingerii  pentru admisia rusească…

PS: Dacă nu v-aţi prins, trădaţi de  ecuaţia unuplusunuştieşefu, referirea vă priveşte pe voi  şi pe conducătorul vostru etern!

Pe aceeaşi temă: Vania – Poveste fără sfârşit


Posted in: Uncategorized