Piatră de încercare…

Posted on 22/04/2010

29


Deplasarea mea zilnică dintre punctul A(să spunem serviciu) către punctul B(să spunem acasă), şi retur,  presupune lungi contemplaţii. La viaţă, la sensul ei, la banala zi bifată pe un calendar inventat de alţi oameni. Când am întrebări, în lipsă de altceva, obişnuiesc să imaginez soluţii la problemele altora. Zău aşa. Deunăzi, am realizat că majoritatea relativă a problemelor personale, decurg sau sunt în strânsă legătură cu neajunsul unora de a găsi rezolvări în viaţă. Toate astea se întâmplă fiindcă am renuţat să mai port mantia care mă proteja de slugi conjuncturale…(urmează discursul motivaţional)… În fine, odată cu verbul a identifica, am aflat că sunt şi eu dator cu o viaţă. Cumva, trebuie să o trăiesc. Într-un mod cât mai glorios posibil. Ceea ce vă recomand şi vouă…(urmează concluzia)…Faceţi ce vreţi! Cred că vă las. Cu tot cu lipsa voastră de conţinut pentru normalitate în România…

See also:Alex Mazilu – Blog foto zilnic, AnaAda, Andi, Centru-Stanga, Caius, Calin, Cristian, Dan P, Dispecerita, Gabriela, Iarna, Gabitzu, ISU, LinkPing, Mirela, Natasa, Orfiv, Petrisor, Simion, Supravietuitor, Vania, About food, Manuel, Consiliul, Oana

Etichetat:
Posted in: Eu