De ce nu are succes la femei Cărtărescu şi scrie pentru sieşi…

Posted on 05/03/2010

9


Deunăzi, m-am întâlnit cu geniul lui Mircea Cărtărescu (un nume ce reclamă livrescul prin excelenţă) şi am aflat din cărticica „De ce iubim femeile”, de ce nu ar trebui să le iubim, doar să le acceptăm. Motiv pentru care, pe „futelniţa mea”: am acceptat doar femei „futeşe”, cu pedigree-ul înclinat spre aventură şi lipsa faţă de obligaţii matrimoniale…

Azi, între două futeşe, pe aceeaşi futelniţă, am primit o informaţie bombă: ”de ce nu iubim” are valenţe foarte personale, aproape politice. Pe scurt,vă redau, via Garcia Muerte, ultima fantezie din futelniţa politică a acestui futeş trecut:

„Ani de zile acest om a ars gazul prin parlament (în măsura în care a dat pe-acolo) atins de o abulie absolută în ceea ce priveşte binele public. Nici o iniţiativă, nici o dovadă că parlamentarul liberal Crin Antonescu a existat.

Alegerea sa în fruntea partidului a fost conjuncturală, foarte asemănătoare cu alegerea recentă a lui Ponta la PSD: după o guvernare dezastruoasă, Tăriceanu nu mai putea rămâne la şefia PNL, aşa încât patronul Patriciu a scos un nume proaspăt la înaintare. Pentru liberalii care nu mai doreau imixtiunea afacerismului în politică şi care detestau cârdăşia cu PSD din timpul guvernării Tăriceanu, Crin Antonescu a fost o nouă dezamăgire.”

Restul articolului, lipsa unei analize privind activitatea parlamentarul Băsescu, precum şi minusul expertizei de analist politic a unui om „citit”, la timpul potrivit, de candidatul asumat,  îl puteţi găsi aici.

See also: Patapievici, dă-ţi demisia-n cultura mea!

Opinii: Ada,Cristian, Dan, Flavius, Roxana, Gabriela, Teo, Alex, Simion Cristian, Manuel, Nea Costache, Vania, Marius Cruceru

Mulţumiri: Vidu.ro