Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă…

Posted on 10/02/2010

26


Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă.Nu am nimic de spus despre ce se întâmplă…

Merită citit: Codex Politicus – Până la persani, ne mănâncă otomanii

Pentru răspunsuri, apelez la:Ada, Adrian, Calin, Cristian, Manuel, Teo

În fine, via Alta Perspectiva, imnul Gazprom (whith english subtitles):

