Profesori, eu v-am iubit!

Posted on 12/01/2010

2


Pentru faptul că mi-aţi ghidat primii paşi în viaţă. De la domniile voastre, am învăţat ce înseamnă tabula rasa, după multe etape necesare pentru definirea mea ca şi resortisant responsabil… Am intrat în viaţa dumneavoastră, fără să anunţ, considerând că vârsta explică totul. De la alfabet şi artimetică, la cunoştinţe despre natură şi istorie.  Mai târziu, am aflat că există: geografie, fizică, chimie etc. În tot acest timp, am apreciat că anumite materii, prezente în programa şcolară, nu mă atrag. A trebuit să trec singur peste aceste frustrări, forţat de evaluarea trimestrială şi părinţi. În fine, demersul meu se vrea o laudă la adresa profesorilor. Îmi pare rău pentru faptul că nu vă pot mări salariile cu 50% – nefiind  politician – motiv pentru care, mă limitez la mulţumiri veşnice…

Etichetat:
Posted in: Eu