Cum mi-am petrecut ultima zi fără un guvern…

Posted on 19/12/2009

16


M-am trezit devreme, dornic să închei cât mai repede operaţiunea „Degajarea zăpezii din faţa blocului”. La o şuetă cu vecinii şi fără a transpira fără rost, am uitat că  ţărişoara mea România nu are un guvern şi m-am răzbunat cu sârg pe administraţia locală pentru lipsa ei de preocupare pentru nămeţii dispuşi asimetric. Pe la amiază, simţind că foamea mă mustră, am revenit învingător acasă şi am cerut soţiei să îmi hranescă ego-ul de cetăţean responsabil. Lucru pe care l-a şi făcut, împărţind cele 300 de grame de parizer ţărănesc asezonat cu muştar şi reglat cu pâine de 1 leu,  în două părţi egale. O partidă scurtă de somn şi sunt gata să îmi reiau preocuparea principală: uitatul la televizor. Presimt că azi e ultima zi fără un guvern! Din clipă în clipă, aştept echipa ministerială. Trebuie că se fac ultimele pregătiri. Oricum, rumorile cu un maghiar la cultură nu prea îmi plac. Ce ştie el despre cultura mea, cultura noastră? Mai nimic, sunt sigur! Mă rog. Dacă interesele partidului o cer, aşa să fie… E şapte în seară şi nimeni nu ne anunţă nimic. După o zi aşa de palpitantă, un păhărel de vin cu sifon nu face rău nimănui. Regret că nu am luat decât doi litri de la vinărie! Mă ajută la somn şi uit că trăiesc astfel de vremuri… De acum, aburii nopţii mă învăluie treptat şi visez cum mi-am petrecut ultima zi fără un guvern…

De citit: Codex, Jurnal de bord, Vania, Gabriela, Lilick, Atitudini, Flavius

