Măgarul lui Buridan face politică…

Posted on 04/12/2009

7


Nu am scris nimic despre ultima dezbatere televizată dintre prezidenţiabili Băsescu şi Geoană, întrucât am apreciat că nu mi-a îmbogăţit cu nimic percepţia asupra celor doi. Un bucată Băsescu, la fel de activ pe tărâmul demagogiei, cu aceeaşi memorie de scurtă durată, tratat cu zeamă de varză după o noapte la Cireşica şi transformat într-un cruciat aflat în război permanent cu hoarda opiniilor contrare. Pe de altă parte, am zărit una bucată Geoană, hrănit în exces cu bun simţ,  şovăelnic pe alocuri,  tributar al unei soluţii politice patentate de alţii şi transformat peste noapte într-un bărbat care îşi cere drepturile naturale…

Pe bună dreptate, unii vor întreba care este legătura dintre măgarul lui Buridan şi Băsescu, Geoană etc. Le răspund  tot cu o întrebare: care este legătura între o găleată cu apă şi un tain de ovăz? Vedeţi dumneavoastră, nici măgarul nu a ştiut…şi a murit…

See also: Codex Politicus-Finalul portocaliu, Bleen – Întâlnirea SOV-Geoană. De ce?, Roxana Iordache – Episodul Vântu, un dos de palmă pentru Băsescu, Şuţu – Notiţele lui Geoană la dezbatere, Victor Ciutacu – Sorin Vântu, e negustor, nu înger pe dric, Chinezu – Băsescu 7-4 Geoană. Dă careva mai mult?, Doru Buşcu – Un prost, Cristian Patrăşconiu – De ce a intrat bine cârligul cu SOV, Codrin Scutaru – Preşedintele, ITM – Geoană aruncă în luptă încă un nume nevinovat, Cristian Preda – Sfârşit de campanie, Mihnea Măruţă – 15 jurnalişti şi cometatori îşi fac public votul, Alexandru Marin – Ne-am unit sub tricolor, Mircea Badea – Prostănacul. Acum şi în varianta relaxată, Moş Călifar – Pinocchio şi prostul, Atitudini – Mircea Băsescu, Elena Udrea…Genunchiul lumii – Îmi ninge, Gabriela Savitski – Cineva a găsit argumente mai bune, La coltu strazii – Mrs Geoana, a very stylish girl, Vosganian – Cu cine votez?, Vania – JurământWorld Wide Web – Băsescu este dat câştigător, Yoda – Vladimir Putin vrea sa fie din nou presedinte, Zoso – Hai la vot!

PS: Sper că nu am uitat pe nimeni…Comentarii? Cu scuze pentru: Turnoftheglory – V-a plăcut aseară Lista rămâne deschisă…

