Femeia blondă…

Posted on 30/11/2009

0


În completarea acestei alegeri mi-am imaginat şi propriul scenariu:
Pas 1/ ultima zi /ora locală 5:00
Ziua începând devreme, există o mare posibilitate ca un cocoş la care mă gândesc acum să fi trecut în altă dimensiune. Şi asta pentru simplul motiv că s-a grăbit să anunţe zgomotos sfârşirea lumii.
Pas 2/ ultima zi /ora locală 11:00
Cuibare goale. Multe găini de călcat. Una mai blondă ca alta. Blonda care îmi place are şi capital. Renunţ să dau cu banu’ pentru o ultimă excursie cu ea în coteţul cel mai dichisit. Promit căsătorie la schimb de trecut în spaţiu.
Pas 3/ ultima zi /ora locală 18:00
Lumea pare mai mică. Am ajuns în vârf făcând o multitudine de schimburi pentru miriade de coteţe. Nu e nimic special şi îmi revine rolul să proclam inevitabilul…

 

Coroloar pentru următoarea civilizaţie:
Pas 1/ o altă zi/ ora locală 11:00
Nu începeţi ziua devreme şi nu încercaţi experienţele 3D. Folosiţi poşta electronică şi nu depăşiţi standardele recomandate de zgomot.
Pas 2/ aceeaşi zi, mai târziu/ ora locală 18:00
Nu aveţi încredere în bancheri. Pentru un călcat fără cute trebuie să aveţi în vedere doar piciorul . Nu inventaţi culoarea galben şi variaţiuniile pe această temă.  Trocul trebuie să fie singura voastră formă de schimb. Aboliţi jocurile de noroc şi designul caselor voastre. Evitaţi legi cu caracter familial (evitaţi îndeosebi art. 30 dintr-un viitor proiect legislativ numit „Codul familiei”).
Pas 3/ ziua următoare, devreme/ ora locală 5:00
Cunoaşteţi lumea şi apoi exprimaţi- vă asupra mărimii ei. Limitaţi numărul de schimburi între voi având ca obiect salive, lichide etc. Trăiţi fiecare clipă ca şi cum ar fi penultima. Nu vă atingeţi de blonde, decât dacă ar fi ultima opţiune…

Etichetat:
Posted in: De la naftalina