Zero TV… Meserie, te halesc!

Posted on 27/11/2009

8


Încercând să evit clipul cu Băsescu şi palma trucată pe la televiziuni, am nimerit fără să vreau  la Zero TV (poziţia 22 în ordinea programelor tv, conform operatorul meu de cablu). Cu această ocazie am aflat că „Ale cui şi care vor fi jafurile următoare?” a ajuns la episodul 4. Instinctiv, m-a încercat o jenă teribilă. Pierdusem deja trei acte din această piesă. Avid de cunoaştere, am zăbovit preţ de o pauză de micţionat la desfăşurarea de forţe… În direct (un produs marca Dan Diaconescu) … Cu această ocazie, am aflat că există un om cu ochelari pe care îl cheamă Tudor Barbu, anodin precum numele. O fiinţă care pe lângă nume are şi păreri… Condimentaţi cu două gospodine frustrate de statut şi un fadromagiu pasionat de ikebana (în timpul liber) şi veţi afla cum  înţeleg unii să facă campanie pentru alegerea în turul doi a unui anumit candidat. Stau şi mă întreb retoric: Băsescu ştie?

PS: Pentru calitatea limbii române şi deontologia unui jurnalist, vă rugăm să vizionaţi doar TVR Cultural…

See also: Scrisoare deschisă către Moş Ene, Conu Traian faţă cu reacţiunea, Te vreau, România mea

Etichetat:
Posted in: Zero tv