Scrisoare deschisă către Moş Ene…

Posted on 26/11/2009

1


Aseară, încercând să adorm, am fost întrebat de Moş Ene de ce mai candidează Băsescu… Sincer să fiu, întrebarea asta m-a chinuit toată noaptea. Dimineaţă, am încercat să formulez un răspuns dar nu mai era acolo. I-am invocat prezenţa, pe tot parcursul zilei, prin tehnici voodoo, învăţate din cartea „How to voodoo?” şi, acelaşi răspuns: abonatul nu răspunde momentan! Motiv pentru care, înainte de a trece în lumea viselor, scriu următoarele:

Dragă Moş Ene,

De la tine, am învăţat că trebuie să fiu sincer şi că prezenţa este efemeră. Desigur, ciclul existenţei are un alt sens când te raportezi la România. De ce candidează? Nu sunt prea sigur. Răspunsurile mele sunt pline de întrebări. Am o singură certitudine: nu candidează pentru sieşi!

PS: M-ai ajuta dacă ai adresa această întrebare şi prietenilor domniei sale!

Cu drag, Nelu

See also: Dezbaterea politică se îmbracă de la Prada, Manifest pentru România, Coane, de ce mă moderezi, În direct: polarizarea blogosferei

