Cine mai măsoară lungul nasului?

Posted on 04/11/2009

1


Badea, Mircea Badea mi-a insultat în seara asta statutul de cititor inteligent. Mai inteligent decât alţii! A înţeles să fie trist cu poşta redacţiei. Cu Ioan T Morar. Da, recunosc, citesc Caţavencu. Am simpatii şi antipatii în cadrul acestei gazete. Nu o să îl uit niciodată pe Viorel Moţoc, sper să nu greşesc, pentru că la jurizare nu mi-a dat suta de euro la concursul „Tineret, mânia ţării!”. Îmi amintesc şi tema: „Îmi aduce moşul, nu ştiu ce îmi aduce”. Am pus articolulul în plic şi am aşteptat un răspuns… Surpriză: doar o menţiune.  Corupţia exista şi pe atunci. În fine, am şi acum decupajul din ziar, mă mândresc lăuntric, nimeni nu mă înţelege. Dintre apropiaţi, evident. Cititori de alte alea. Îmi este permis un rânjet?

Etichetat:
Posted in: Eu