O zi obişnuită în România…micul dejun

Posted on 28/10/2009

1


Agenda publică: vicepreşedintele SUA Joe Biden a poposit 24 de ore în România; Isărescu se chinuie să păstreze cursul monedei la statutul de leu; campanie alegeri prezidenţiale; reprezentanţii FMI ne verifică temele la macroeconomie…

Dimineaţa începe devreme. Dacă nu s-ar ţine de cuvânt, ar trebui să apelăm la altcineva. În fine, mă trezesc într-un pat. Surpriză totală: e acelaşi pat de aseară! Şi totuşi, ceva e schimbat. Lenjeria nu se califică. Eu, idem. Să fie de la vreme? E un clişeu. Şi atunci, ce poate fi? Cu întrebarea tainică în memoria recentă mă îndrept spre nevoia de cofeină. Avid, o asimilez cu nicotină. Cuuu, multă nicotină. Fără să uit de unde am plecat, rememorez întrebarea. Şi încerc să decelez un răspuns. Între timp,  soluţia pare în frigider. Nimic. Biata maşinărie, nu a aflat de schimbare! Mă rog. Un duş, ar însemna o schimbare. De dragul aflării răspunsului îmi sacrific pielea  invaziei săpunului. Nu peste tot. Conceptul ar putea fi compromis. Restul, se rezumă la: îmbrăcat, luat mijloc de transport în comun, ajuns la locaţie, zâmbit forţat şi aşteptat un răspuns…

Etichetat:
Posted in: Eu