Votaţi buzele pink!

Posted on 25/03/2009

0


elena-basescu1Cum semnăturile se vor fi strâns deja, prin grija lu’ papa, mă gândesc (deci exist, aş adauga…precum spunea Rene D.  franţuzul) că a venit vremea să vă vorbesc de mine.  Zău aşa! Vreau să încep, cu un fel de părere : sunt tare supărată pe presă! Pe toate succesurile ei. Scrise, sau vorbite la televizor. Dacă ei vrea să-i facă rău lu’ tati, de ce mă implică şi pe mine? Eu nu am nicio vină că sunt o speranţă a noii generaţii. De ce mă judecaţi după aspect? Ce legătura au: buzele, colagenul, Andrei,  PSD, Honorius,  gunoaiele, PDL, Dorobanţi, beizadea, Academia Caţavencu, SUA, diplome imaginare, necunoaşterea limbii române, tati, manipularea politică, votanţii, prostia împărtăşită… cu mine?

Vă rog să mă credeţi. Nu am niciun amestec. Zău aşa! Din nou. Întrebaţi-o şi pe Simo Tache! Ea îmi ţine jurnalul…roz.

Vă pup şi nu uitaţi să mă votaţi…Pupici… Votaţi buzele pink!buze

Etichetat:
Posted in: Roman