Surogat de România

Posted on 12/02/2009

2


surogat1În goana de a vinde ceva, orice, recurgem la tot felul de strategii. Inovăm, copiem învăţând de la concurenţă, totul cu un singur scop: profitul. Bănesc, de imagine, profesional, de conjunctură etc. Profitul trebuie să anime orice întreprinzător. Asta e limpede. Când ai o afacere nu îţi permiţi o balanţă negativă. Având sabia profitului deasupra capului, trebuie să o dezvolţi permanent, conform unui orizont de aşteptare prestabilit. Altfel, recomandarea psihiatrului este să nu intri în business. Mai ales când te adresezi unei pieţe numită România care abundă de surogate. În fine, cred că nu strică şi un pic de originalitate. Profitul va fi mai dulce, sărat, amar, acru, după gust.

Iată ce ne oferă piaţa internă:

Votcă vs Băutură spirtoasă cu aromă de votcă

Proaspăt vs Pasteurizat

Vin vs Băutură cu aromă de vin

100 de cărţi pe care ar trebui să le citiţi vs 100 de cărţi pe care ar trebui să le aveţi în bibliotecă

Simona Tache vs Mircea Badea

Şi lista poate continua. Mă opresc aici pentru că nu găsesc originalul la: carne, mezeluri, pâine, fructe, ouă, român, ziarist, Geoană, Băsescu, Tăriceanu ş.a.m.d.

Poate mă ajutaţi să înţeleg…

Anunțuri