O zi din viaţa mea…

Posted on 11/02/2009

6


slujba-versus-munca2

Sunt nefericit. Am ajuns acasă. Deschid televizorul. Nu pot să mă abţin să nu o fac. A devenit un reflex, când ajung, mă joc cu telecomanda. Trec de la ştiri, sport, muzică, reality-show, ştiinţă, animale…la postul meu preferat. Şi, de cele mai multe ori, o iau de la capăt. Canalul meu abordează călătorii, locuri de vizitat, obiceiuri locale, mâncare etc.  Deprinderi capitaliste. Dar şi aici, am impresia că am văzut totul. Poate şi pentru faptul că repetă emisiunile sistematic. Aşa adorm: între televiziune şi serviciu…

Sunt fericit. Plec de acasă. Închid televizorul. Mă simt bine când fac asta. Obişnuit cu telecomanda, împuşc cu un rânjet intim dreptunghiul luminat din casă. Mă ascultă şi moare. Trec aleatoriu de la spălat, stat pe tron, bărbierit, parfumat… la mijlocul meu de locomoţie preferat. Şi, obligat fiind, îl iau de la capăt. Troleul meu abordează călători certaţi cu săpunul, locuri de vizitat fără bilet, obiceiuri de a strecura mâna în alte buzunare, miros de mâncare gata consumată cu iz de usturoi etc. Deprinderi unice. Dar şi aici, am impresia că am văzut şi mirosit totul. Poate şi pentru faptul că aşa e în fiecare zi. Aşa adorm: între serviciu şi televiziune…

Etichetat: , ,
Posted in: Eu, Roman, Zero tv