Ideea mea, ideea mea…

Posted on 07/02/2009

0


idee

Ştiţi cum este atunci când ai impresia că musteşti a inspiraţie, dar nu ai nicio  pricepere să o aşezi pe un suport?

De multe ori , fiind în slujba lui Bacchus,  m-am tot gândit că o soluţie ar fi un reportofon. Sau un alt aparat programat să îmi reţină mecanic elucubraţiile. Până la următoarele.  Altfel, am tot felul de idei: tehnice, artistice, politice, regurgitive…numai că sunt pe tron. Şi e tare  greu să le reţin pe toate. Am încercat să le rezum pe hârtie igienică, dar nu am reuşit să le păstrez întreg cuprinsul. Poate că nici nu am vrut. Igiena  corporală e mai importantă. Şi spiritul autocritic, de asemenea. Dacă aş fi încercat să le recuperez, oamenii ar fi gândit probabil că sunt norocoşi. Călcându-le prealabil în picioare. Şi totuşi, multe idei mor aşa…pe o bucată de hârtie, bandă magnetică etc. Nu ne putem juca la nesfârşit cu ideile. E adevărat, fără o selecţie naturală sau artificială a lor am trăi un haos permanent. Gândiţi-vă doar ce ar însemna ca ţoţi să ne punem ideile în practică. Eu am cogitat adânc şi am găsit un scenariu, dar nu a fost acceptat la Hollywood. Posibil motiv: multă hârtie igienică călcată în picioare. Sau, multă lipsă de idei…

În fine, dacă aveţi doar hârtie călcată până acum sau dacă aveţi vreo idee cu parfum de pus pe un suport, ne vedem la:

noul-afis-expo1

Studenţii cursului de tehnică fotografică din cadrul Universităţii Populare “Ioan I. Dalles” vă invită la vernisajul primei lor expoziţii (aceasta va fi deschisă pentru vizitare între 10 şi 13 februarie 2009)

Vernisajul expoziţiei va avea loc marţi, 10 februarie 2009, la ora 18.00, lângă Sala Dalles – B-dul Nicolae Bălcescu nr.18, Sector 1, Bucureşti.

Etichetat:
Posted in: Eu