Orientarea politică şi fumatul…dăunează grav sănătăţii

Posted on 21/01/2009

0


Poşta veselă a redacţiei:

Dumitru G. din Giurgiu ne întreabă care este legătura dintre orientare politică şi fumat,  şi dacă există, care sunt efectele secundare? Dacă nu au nici o legătura cititorul ne întreabă de ce am ales acest titlu?

Să comparăm:

Fumatul este o activitate recreaţională, în care o substanţă, cel mai des tutunul, este arsă, iar fumul este fie inhalat, fie doar gustat. Această activitate este o formă recreativă de consum neavizat de substanţe. Aceste substanţe active, precum nicotina, sunt eliberate prin combustie, ajungând astfel să fie absorbite prin intermediul organelor interne. Cea mai întâlnită metodă de a fuma este aceea prin intermediul ţigărilor, fie fabricate industrial, fie confecţionate artizanal, prin împăturirea unei cantităţi de tutun în hârtie. Dintre alte forme de fumat, se pot aminti folosirea pipei, a trabucurilor şi a narghilelei.

Despre orientare politică, iată ce ne zice cineva, fără diacritice,  pe Google:

Salutare tuturor,

De ceva timp incerc sa-mi dau seama unde se situeaza propria orientare politica si nu reusesc. Am 24 de ani si pana la varsta asta am reusit sa-mi cristalizez pozitiile despre lume si „cum ar trebui sa fie” ea.

Am observat ca orientarea politica este o functie a convingerilor individului despre cat de mult ar trebui sa intervina statul in plan personal, pe de o parte si in plan economic, pe de alta. Ce nu am reusit niciodata a fost sa aflu in ce ideologie politica ma incadrez, asa ca apelez la cunostintele colegilor forumisti.
De cand ma stiu am fost adeptul libertatii aproape nelimitate pentru individ, uneori chiar am fost caracterizat de altii ca avand pareri extreme despre anumite subiecte. Ca sa va faceti o idee, sustin:

  • legalizarea drogurilor (mai putin cele care au un potential ridicat de a crea dependenta);
  • legalizarea eutanasiei si avortului;
  • legalizarea prostitutiei si a casatoriilor intre doi indivizi indiferent de sex si orientare sexuala (impreuna cu toate beneficiile care decurg din institutia casatoriei) si abrogarea/inexistenta oricarei legi care sa legifereze relatiile sexuale intretinute de bunavoie intre doi adulti.

Cum ati descrie aceasta orientare politica, stimati forumisti? Sunt cumva o strutocamila cand vine vorba de crezuri politice sau exista deja un nume pentru aceste convingeri si nu stiu eu? …..

Tuliman
Răspuns:
Dragă Dumitru G.  din Giurgiu, află că după lungi observaţii, experimente şi raţionamente, am ajuns la concluzia că nu există nicio legătură.  Şi, dacă există,  numai Mihaela Rădulescu o poate şti.  Cât despre efecte secundare – uită-te în jur –  vezi vreo mină de supărare pe blugii lui Dani sau pe bluza Mihaelei?
De ce am ales titlul?  Simplu: am o orientare politică clară şi nu schimb ţigările.
Tips:
„Tutunul dăunează grav sănătăţii” Directiva Consiliului CE 899/622/CEE

Îţi poţi testa orientarea politică aici.

Etichetat:
Posted in: Posta Vesela